Rotyog a paprikás krumpli: Németh Szilárd HELYRETESZI a globalistákat (VIDEÓ)

Termőföldtől az étkezőasztalig. Németh Szilárd elárulta, mitől finomabb az étel, ha az nem brüsszeli, hanem magyar recept alapján készül.

Gerendai Károlyt tizennégy vagy tizenöt éves kora óta ismerem. Ötven méterről, az arcszínéről meg tudom állapítani, éppen hogy áll anyagilag a Sziget. Ilyen nyugodtnak 2001 óta nem láttam.
„A végeredményt hat napja tudjuk: 2014-ben a Sziget nem csak hogy túlélt, de váratlanul új erőre kapott. Az új erő az exportpiacról jött. Lehetne itt egy kicsit gazdaságielemezni: még tart a szerény európai konjunktúra, pörög az export, gyenge a forint, Budapest kifejezetten olcsó és éppen menő is egy kicsit satöbbi.
A lényeg: látványos látogatottsági csúcs, megmenekülés, a remény visszatérése. Sőt. A 2014-es Sziget lett a hazai turizmus történetének egyik legnagyobb eseménye: ötven-hetvenezer külföldi vett jegyet a fesztiválra. Pontos számot nehéz mondani, negyvenezer hetijegyet és huszonkilencezer napijegyet adtak el külföldön (azt nem tudjuk pontosan, hogy ezt a napijegymennyiséget hány ember vette meg), és itt, Magyarországon is több ezer külföldi vett belépőt. Összehasonlításképp: a Forma-1-re körülbelül huszonötezer külföldi jött. A Sziget hetére gyakorlatilag betelt Budapest, nem nagyon maradt szabad szálláshely a városban. A külföldi fesztiválozóknak csak a fele lakott kint, sátorban. Megbízható statisztikákat nem találtam, de lehetséges, hogy a 2014-es Sziget volt az a rendezvény, amelyre a legtöbb külföldi érkezett Magyarországra. Valaha. De hogy top10-ben van, az biztos. (…)
Az idei kínálatot és az utóbbi évek trendjét elnézve jövőre már Budapest Soundnak is hívhatnák a Szigetet.
Az elelektronikusodáson, eldiszkósodáson, elpoposodáson is szoktak sírni mindenféle ismerőseim, dehát most mi lenne helyette? A nagy progresszív, kifinomult zenei ízlésű és hipertrendérzékeny fiatalok hajszálvékony rétegére nem lehet építeni itthon. (Lásd: nem leszünk a pop Mekkája.) Metál? A kutyának nem kellett. Vagy maradjunk a nyolcvanas évek soha el nem múló undergroundjában? Hát nem éppen az a legnagyobb bajunk, hogy ebben az országban egész megyék, iparágak, műfajok rekedtek meg 1995-ben? Vagy 1985-ben? És milyen baromi hülyén nézne ki egy fesztivál, ahol 40-50 éves emberek rúgják a port.”