„Az úgynevezett látványsportok támogatóinak adókedvezményt nyújtó, egyébiránt sok tekintetben remek szellemiségű jogszabály nem szándékolt következményeként már sikerült megfojtani a szponzorációt. A cégek nem hirdetnek pénzért, ha utalhatnak úgy, hogy azzal nem a sajátjukból adnak, hanem abból, amit amúgy az államkasszába küldenének.
A reklámadó – szintén nem szándékolt – következményeként sikerül büntetni azokat a sportvállalkozásokat, amelyek e körülmények között is képesek sok szponzori pénzt gyűjteni. Az állami hirdetők irányításával sikerült elérni, hogy a teljesítménynek ne legyen szerepe egy társaság üzleti sikerében. Arról nem szólva, hogy sikerült olyan struktúrát kialakítani, amelyben topvállalatok sietnek támogatni a Szijjártó Pétert felvonultató futsalcsapatot, amelynek közönsége hozzávetőleg akkora, mint egy középfokú eszperantó nyelvtanfolyamé.