Hoppá: van, amiben pártszimpátiától függetlenül is egyetért az „internet népe”

A XXI. Század Intézet októberi felmérésből kiderült, hogy a magyar közösségi média felhasználók számára fontos az emberi méltóság védelme és nem szeretik az álhíreket.

Egy év után is csak annyi biztos: a hálózat a bornírt államosítás példájaként vonulhat be a gazdaságtörténetbe.
„Egy év után is csak annyi biztos: a hálózat a bornírt államosítás példájaként vonulhat be a gazdaságtörténetbe. Hogyan lehet a 40 ezer dohányt (is) árusító helyből betörőbiztos-tejüveges hatezret csinálni úgy, hogy a tulajdonosok csaknem teljes körét lecseréljük párthívekre. Nem vigasz, de amúgy az új koncessziósok sem mind jártak jól. A dohánygyártók nyolcmilliárd forintnyi bizományosi árujából májusban kétmilliárdnyi lejárt tartozás volt. A trafikok kétharmada veszteséges. A »piacot« a kényszer tartja még egyben: sokan az összes tartalékukat befektették, így nem tudnak kiszállni az üzletből, mert mindenüket elvesztenék. Négyszáz milliárdnyi állami adóbevételt generáló piac billeg itt.”