Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
A 444! nem az üzleti modellek megújításán dolgozik, inkább a hagyományos módon szeretne valahogy megélni:
„A 444! nem az üzleti modellek megújításán dolgozik, inkább a hagyományos módon szeretne valahogy megélni:
A lehetős legolcsóbb tartalom (most például egy hirdetési újságból vett anyag látható a címlapon)
A lehető legharsányabb megjelenés, nem a minőség, hanem a mennyiség a lényeg (ez vonatkozik a közönségre is)
Görcsös viccesség – ujpéteri örökség
Mindezek közé hagyományos hirdetések elhelyezése (na jó, most éppen fut egy nagyon béna „natív” hirdetés is.)
Előadásában Kardos Gábor 10 lehetőséget sorolt fel. A sorok közé írom megjegyzéseimet.
1. Fizetett tartalom (freemium, metered)
Szerencsére Kardos Gábor sem gondolja úgy, hogy létezik ember, aki fizetne ezért a szedett-vedett tartalomért
2. Időszaki kiadvány, guide, válogatások, elemzések
A 444! munkatársai képesek lennének ilyen tartalmak előállítására, de a napi munka mellett nyilván nincs rá idejük, energiájuk. Az sem gondolom, hogy a leginkább fizetőképes cégek (bankok, telco) éppen a 444!-től rendelnének gazdasági elemzéseket.
3. Márkakiterjesztés (például a 444 kézműves sört készít, árul)
Igen, egy olcsó sör, jó ízléstelen címkével, erre nyilván lenne igény és erősítené a kiadvány imázsát is.
4. Támogatások (klasszikus donation modell)
Ehhez először ki kellene cserélni a hazai társadalmat. A 444! leglelkesebb rajondói is előbb vágnák le a kezüket, mint hogy a „donate” gombra nyomjanak.”