Hoppá: van, amiben pártszimpátiától függetlenül is egyetért az „internet népe”

A XXI. Század Intézet októberi felmérésből kiderült, hogy a magyar közösségi média felhasználók számára fontos az emberi méltóság védelme és nem szeretik az álhíreket.

Ha ilyen vicces lenne minden boros cikk, nem itt tartana ez az ország.
„Borérdekteleneknek, borsemlegeseknek és a borszakértő prózától viszolygóknak különösen ajánlom Németh Richárd fergeteges cikkét a Borászportálról. Pont az a jó benne, hogy nem kell ismerni a témát, a sztorit, az összefüggést ahhoz, hogy az ember remekül elszórakozzon azon, ahogy a szerző megvédi a sokak által leprázott Gálnét, az Év Bortermelője díj nyertesét.
Én a szerzőt sem ismerem, a cikk alanyát még kevésbé, a Borászportált életemben először láttam. (...) Először azt gondoltam, hogy kár, hogy a cikk második fele, Gálné borainak értékelése már telivér, legdurvább fajta borbuzi szleng, a pohárból vaníliacukor, sütőpor és hevülő vaj illata száll fel, míg ízében őszibarack befőtt, angolkrém, ananász és citromhús veteti észre magát, de aztán rájöttem, hogy ennek a fényében még szórakoztatóbb az eleje.”