Az izsáki gyár korábbi vezetői nem láttak benne fantáziát és helyette inkább új termékeket fejlesztettek, más brandet építettek, azonban 4 évvel ezelőtt az üzem jelenlegi tulajdonosai szívós izsáki emberek lévén, pont ebbe a pezsgőbe találták meg azt a potenciált, amivel át lehet rendezni egy kicsit a pezsgőpiacot, ehhez nem kellet más mint egy régről ismert már-már elfeledett márka, megfizethető ár és ennek arányában jó minőség, meg persze egy kis reklám.
Hogy sikerült-e? Erre a legbeszédesebb válasz a versenyhivatali bírság, ha a Szovjetszkoje pezsgő megmaradt volna annál a pár ezer palackos éves mennyiségnél mint amit 4 évvel ezelőtt eladtak belőle a kutyát nem érdekelné a történet, viszont ebből a pezsgőből 2013-ba több mint 2 millió palackot adtunk el...
Csoda? Aligha, ennyi ember nem tévedhet.