„Csodavárásként tekintenek sokan a közösségi finanszírozásra, ám a megjelenés számos veszélyt is rejt.
388 ezer dollárt gyűjtött össze az Indiegogon egy magyar projekt. A gyűrűóra egy igazán újszerű ötlet, ami világszerte felkeltette az erre fogékony, design és technológia iránt érdeklődő netezők figyelmét. Kevés projekt lehet azonban olyan sikeres, mint a Ringclock.
Ma már szinte mindenki hallott a közösségi finanszírozásról, és messiásként várják, hogy ismeretlenek zsákkal öntsék a feltalálók/fejlesztők/vállalkozók számára a pénzt. Ha egy termékhez nem sikerült befektetőt találni, nincs piaci érdeklődés, akkor inkább azon kellene elgondolkodni, hogy érdemes-e folytatni, vagy lehet-e még változtatni. Nem érdemes a közösségi pénzekért sorba állni, ha nincs pontosan kialakítva a célcsoport, és nem tud a csapat valami igazán újat mutatni.”