Magyar Péterre csúnyán ráhozta a frászt Puzsér, a napon felejtett csokihörcsög megfutamodott

Végre kiderült az igazság.

Szeretném hinni, hogy a nemzedékem talán felnőtt fejjel élheti át azt a felszabadító érzést, hogy a magyar versenyképes brand lesz.
„Az elmúlt tíz évben pedig mintha kezdenénk ismét kíváncsiak lenni saját magunkra, Magyarország és a magyarok termékeire, ötleteire.
Hogy hol kezdődött a változás? Hol máshol, mint a magyar hasakban. Azt ugyanis nem lehet becsapni. Az íztelen paradicsomok, a gumiszerű sajtok és az óriásira puffasztott péksütemények lassan életre hívták a jó minőségű, magyar kézműves termékeket gyártó vállalkozásokat. Közben kisebb forradalom zajlott le a minőségi bor- és pálinkatermelésben. Gombamód szaporodnak a kézműves sörfőzdék. A hungarikumok az egészséges életmód részeivé váltak, modern formában újraéledt a háború előtti kávéházi világ, ismét trendi a Balaton, a hagyományőrző események és a népzene is utat talált a nagyközönség felé.
Valami megmozdult. Patriótának lenni kifejezetten menőnek számít. Szeretném hinni, hogy ennek a folyamatnak még csak az elején tartunk, és a nemzedékem talán felnőtt fejjel élheti át azt a felszabadító érzést, hogy a magyar versenyképes brand lesz.”