Autóval ütközött a vonat, tetemes késésre lehet számítani az egyik fő vasútvonalon

Az érintett járatok szombaton helyjegy nélkül is igénybe vehetőek.

A nyári árvíz levonulása óta a Római ügyében látszólag nem történt semmi.
„A főpolgármester gyakran hivatkozik az MTA mobilgát-projekttel kapcsolatos támogató állásfoglalására. Csakhogy ez a részleteiben soha nem idézett szakvélemény számos súlyos kritikát fogalmaz meg a projekttel, és konkrétan a hozzá készült környezeti hatástanulmánnyal kapcsolatban is. A tervezők az új változatban ebből szinte semmit nem vettek figyelembe, hiszen az eredeti és a módosított dokumentum között alig van különbség. Sokak szerint amúgy is érthetetlen és irracionális, ami folyik: nincs az érintett terültre érvényes Kerületi Szabályozási Terv – ennek hiányában pedig a Felügyelőség semmiképp nem fogadhatja el a most közmeghallgatásra bocsájtott dokumentumot. Ugyanakkor a megépítendő mobil gát nem oldja meg megnyugtatóan a terület árvízvédelmét, sőt, a Havária-tervben leírt vészforgatókönyvek alapján inkább fokozza az árvizekkel járó problémákat – a projekt ennek ellenére, ha lassan is, de halad előre.
Ha beigazolódnak az eljárás furcsaságaiból és szabálytalanságaiból táplálkozó félelmek, akkor az év végére vagy a jövő év elejére nemcsak kész tervek, de akár jogerős engedélyek is lehetnek a mobil gáttal kapcsolatban – maga az eljárás most többé-kevésbé eltűnik a nyilvánosság elől. Ha pedig lesz engedély, akkor már csak a tavaszi parlamenti választáson kialakuló politikai erőviszonyokon múlik, hogy ténylegesen is elkezdődik-e a beruházás.”