Erre sok budapesti várt: indul a BKK-rendészet – mutatjuk a részleteket!
Az is kiderült, hány emberrel tartanak majd rendet a budapesti közösségi közlekedésben.
Sose legyen szükségem rá, hogy defekt vagy eső miatt villamosra kelljen szállnom a drótszamarammal, de „csak úgy” biztos, hogy soha nem szállnék fel.
„A hír szent, a vélemény szabad: sose legyen szükségem rá, hogy defekt vagy eső miatt villamosra kelljen szállnom a drótszamarammal, de »csak úgy« biztos, hogy soha nem szállnék fel, egyrészt nem azért bringázom, hogy buszozzam, másrészt egy nem élsportoló ember kis körültekintéssel, felkészülés nélkül is fel tud menni a Farkasréti temetőig (a 77-es troli vonaláról nem tudok nyilatkozni), a 65-ös busz vonalán pedig szinte végig kifejezetten jó a levegő, ami senkinek nem árt, ha azzal cseréli a tüdejében lévő mocskosat. És tényleg mellékes, hogy a 65-ös vonalán a lakott terület lejtős része nem túlságosan nagy, a lakatlanra meg csak szabadidős célból megy az ember, hát ne busszal menjen!
Az sem világos, hogyan fogják tartani a menetidejüket azok a járművek, ahol a biciklis elöl jegyet mutat fel (érvényesít is akár), aztán hátracammog, megvár minden felszállót, majd beevickél az emberek közé, akik bármilyen intelem ellenére is mogorván fogják fogadni a biciklist az általuk is kifizetett állóhelyen.”