„A webszájt- vagy mobilalkalmazás-fejlesztés sokszor abban a szemléletben történik, mintha a felhasználó csak és kizárólag azt a webszájtot/mobilappot használná. Mintha a felhasználónak az egyetlen munkája az lenne, hogy egy adott webes vagy mobil szolgáltatást fogyaszt.
Hajszoljuk a terméket, hajszoljuk a felhasználót is abba, hogy minél több mindenről legyen információja, minél több mindenről értesüljön, minél több időt töltsön el a mi termékünkkel. Mintha ez lenne a világon az egyetlen dolga. Mintha más appok, más webszájtok, más termékek nem is léteznének. Az egyéb elfoglaltságokról nem is beszélve.
Minél több ilyen alkalmazás van, minél többet használjuk a telefonunkat, annál inkább lesz az az érzésünk, hogy túl sok. Azért túl sok, mert az adatok, információk, értesítések, tartalmak nagy része valójában nem olyan fontos számunkra. Simán meglennénk nélkülük. Mégis, mindig odapillantunk a telefonunkra, hogy le ne maradjunk.”