„Ha eddig csak a csapból folyt a Fidesz, most már komplett csatornarendszerből ömlik a kormányzati propaganda, ingyen és bérmentve, köszönhetően a digitális átállásnak. Arról már sokat írtunk, hogy félmillió háztartásban eddig csak az M1, az RTL és a TV2 volt ingyen fogható, hogy e körben magas az egyedülállók, idősek, vidékiek, alacsony jövedelműek aránya, de hogy mennyire befolyásolható választói célcsoportról van szó, azt csak találgathattuk.
Miután a közszolgálati tévés-rádiós híradókat közös gyártóbázison készítik – a rádiózás pedig eddig is ingyenes volt –, az átállással inkább csak megsokszorozódott a propagandafelület. Az alig nézett csatornák felpörgetésének azért is van jelentősége,mert az összes közszolgálati hírműsorban bőven harminc százalék fölötti a politikai hírek aránya, a kereskedelminél nagyobb felületen belül pedig mindegyik közmédiás hírműsorban 70 százalék fölötti a kormány és a Fidesz politikusainak szereplési aránya (júniusban a Déli Krónikában 80 százalékos volt), könnyen kiszámolható tehát, hogy aki átpártolna is a kereskedelmi adókról, csak még töményebb propagandát kaphat. Aki tehát az átállás után ingyen akar híradót nézni, és ezt nem a Szijjártó Péter–fókabébi-tengelyen képzeli el, az egyetlen külföldi csatornából »válogathat« – a Euronewson legalább szép kontrasztos a kép.”