„Úgy érzed, hígul a forgalmad? Jól érzed. A minőségi látogatókat napról napra jobban elviszik előled azok, akik felismerik őket, amíg pusztán a volumennel és egyéb hitvány mérőszámokkal van a szervezeted elfoglalva. Jobb esetben bevételeid enyhe, de stabil csökkenésben vannak, rosszabb/startup esetben pedig ki sem alakultak (pedig az invesztorok már nagyon várnák).
Azt mondják, hogy a tavalyi 100 helyett 105 júzer van - de egyre inkább csak a resztlit kapod. A valódi egyenleg úgy fest, hogy idénre 10 potens júzered kiesett, és lett helyette 15 sávszél-, processzor- és költségzabáló inaktív - amit egészséges növekedésnek úgy lehet csak eladni, mint a sörhasat, ha a sziluettet nem, csak a mérleget nézzük.
Az ipar érdekessége, hogy a szereplők méréstechnikái (nem az eredményei, persze) szinte szabadon hozzáférhetők; visszafejthetők szájtjukból, szolgáltatásuk próbájából. Befektetőjelöltjeinknek és versenytársainknak adatkultúránk ezen része nyitott könyv; mindkettőtől figyelmet érdemel egy projekt, ha ez láthatóan magas szintű. Ellenkező esetben ugyan bátor a ló, de csökkentlátású.”