Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Furcsán és idegenül hangzott először, hogy Mastercard Balaton Sound, de a Mastercard végül nagyon szépen belakta a fesztivált.
„Amikor először bejelentették, hogy az idei Sound-főszponzor a kártyás cég lett, elég furcsán és idegenül hangzott számunkra, hogy Mastercard Balaton Sound, de a Mastercard végül nagyon szépen belakta a fesztivált. A partiőr lányok és fiúk aranyosak voltak, kedvesen elmondtak mindent, és a paypass-szes Mastercarddal rendelkező fesztiválozóknak különféle kedvezmények jártak. A Mastercard Nagyszínpad pedig nagyon látványos volt. Az egész jól működött együtt a másik pénzügyes támogatóval, a szintén színpad-névadó OTP-vel, akik a vásárlások után ajándékokat adtak a fesztiválozóknak. Az idei sláger, ahogyan az EFOTT-on vagy épp a VOLT-on, itt is a műanyag fesztiválszemüveg volt, változatos színekben, amit a kalapok követtek. (…)
Szerettük az energiacégek megjelenését, a MOL bárpultja dizájnos volt, az E.ON elektromos áramot termelő hintáját pedig imádták az emberek, az éjszakai buli közepén is folyamatosan tele volt fiatalokkal, akik a DJ-pult számára termelték az áramot és mobilokat is lehetett ott feltölteni. A fesztivál legautentikusabb helyszíne viszont minden bizonnyal a Volkswagené volt, ahol egy kiállított autó mellett konkrétan egy konditermet rendeztek be. Szürreális látványt nyújtottak a kora délutáni napsütésban feszítő, fekvenyomó vagy épp bicepszező emberek, akikből egyébként sokan akadtak Zamárdiban, ahol a legfrissebb adatok szerint rekordlétszámú, 127 ezer ember költött el négy nap alatt nagyon-nagyon sok pénzt.”