A Facebook hírfolyam igen zsúfolt. Írj rövid állapotfrissítéseket, hogy felkeltsd a rajongók figyelmét! Ez nehéz lehet, de próbálj meg körülbelül 100 karakternyi bejegyzéseket írni, és ha mégis muszáj többet, ne lépd túl a 250 karaktert! (…)
10. Mindig ugyanazt a típusú tartalmat (linkeket) posztolsz
A képek figyelemfelkeltőbbek a hírfolyamban és nagyszerűen működnek az elköteleződés generálásakor, leginkább megosztások és lájkok útján. Könnyen elmesélhetsz egy történetet az üzletedről képekkel vagy, hogy felhívd a figyelmet egy eseményre, esetleg megmutasd egy termékedet. Ha beszélgetést akarsz indítani, a csak szöveges posztok kapják a legtöbb kommentet. Ha pedig variálod a posztok típusait, amelyeket megosztasz, friss marad a tartalmad és felpörgetheted az elköteleződési rátádat.”