Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Akkor tudsz vonzó és érdekes tartalmakat létrehozni az oldalon, ha pontosan tudod, hogy kikhez szólsz ilyenkor.
„Tűnj ki a tömegből
Első és legfontosabb lépés, hogy felhívjuk magunkra a figyelmet. A hírfolyam telis tele van állapotfrissítésekkel, képekkel és hirdetésekkel, így természetesen nem egyszerű mutatvány bármivel is kitűnni, mégis, ha elég frappáns szöveggel és figyelemfelkeltő színekkel, vagy egy ütős kreatívval dolgozunk, sikerülhet megragadni az olvasók figyelmét.
Az időzítés fontos
Mindig kritikus tényező, hogy egy adott bejegyzést mikor teszünk közzé. Nincs általánosságban véve jó időpont erre, hiszen ahány üzletág, annyi féle közönség, így leginkább arra tudunk hagyatkozni, hogy tapasztalati úton megtudjuk, a napnak mely szakaszában vagy óráiban futnak a legjobban a posztjaink, és a fontosabb tartalmakat később ezekhez az időpontokhoz igazíthatjuk. Az sem biztos, hogy folyton ragaszkodnunk kell ezekhez az időpontokhoz, hiszen ezt befolyásolhatják az évszakok, a különböző ünnepek is, úgyhogy bátran kísérletezzünk! A megújult Insights segítséget nyújthat ebben is. (…)
Ismerd meg a közönséged!
Akkor tudsz vonzó és érdekes tartalmakat létrehozni az oldalon, ha pontosan tudod, hogy kikhez szólsz ilyenkor. Tegyük fel, hogy megfizethető árú konyhai cuccokkal kereskedsz, és célcsoportod elsősorban egyedülálló fiatal felnőttekből áll. Szerinted mennyire lesz érdekes a számukra, ha négy főre szóló vasárnapi családi menü receptjeit teszed közzé az oldalon? Elképzelhető, hogy az lesz, de valószínűbb, hogy nem. Helyette inkább villámgyors vacsorákat szeretnének látni és praktikus, ötszáz forintos tárolódobozokat. Azáltal, hogy a reakcióikból megismered a rajongóidat, könnyebben adhatsz számukra vonzó tartalmat a hírfolyamukhoz.”