A jéghegyen innen és túl

2013. július 15. 11:30

Adódik a kérdés: hogyan találhatnak legjobban egymásra a reklámozók és a médiaügynökségek?

2013. július 15. 11:30
Incze Kinga
Media Browser

„Adódik a kérdés: hogyan találhatnak legjobban egymásra a reklámozók és a médiaügynökségek,valamint hogyan találhat jobban egymásra a hazai médiakínálat széles palettája és a reklámozók? És hogyan lehet kiszolgálni a »jelentős« médiaügynökségek látókörén kívül eső reklámozói szegmens igényeit?

A válasz lesz a lehetséges új new business-stratégia az ügynökségek, üzletfejlesztési stratégia a médiumok számára és piacbővítési lehetőség a kutató-elemzőcégek számára. Mindenkinek a saját válasza a saját útja. Az én válaszom például a Whitereport.hu.

A kereslet és a kínálat, valamint a professzionális közvetítők hatékonyabb találkozása a piac alapvető érdeke.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 2 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
KannibálTatárÚr
2013. július 15. 13:53
Remélem, szétválasztják a reklámot és a médiát. Elfogadhattatlan, hogy ha újságot vásárolok, hogy híreket, nézeteket tudjak meg, reklámot kapok.
Zanzi bár
2013. július 15. 13:43
Adódik a kérdés: ezt meg kit érdekel?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!