„Ugyan, hogyan lenne képes a közösségi média arra, hogy elkötelezetté tegye a vevőket?
Először is ki kell építenünk a kapcsolódás lehetőségét; posztokkal, kérdések feltevésével és azzal, hogy ösztönözzük a fogyasztókat arra, hogy aktívan mondják el véleményüket, tegyék fel kérdéseiket, hiszen minden kapcsolat közül csak az marad életben, amelyik a legerősebb. Amennyiben nincs erős alapokon álló, folyamatos interakcióból kiépülő »meghittség« a vállalatunk és a külvilág között, nem számíthatunk hosszú távú partnerségi viszonyokra (főleg a mai világban, ahol a helyettesítő termékek milliói biztosítják a vérre menő versenyt). Ezen felül mindennek az alapja az a modern elgondolás, hogy ne csak mi várjunk lojalitást az ügyfelektől, hanem mi is legyünk hozzájuk hűségesek!
A másik legnagyobb lehetőség az, hogy kihasználjuk a posztok és kommentek sokaságát; az emberek folyton arról beszélnek, mijük van, mijük nincs, mire vágynak igazán. Mi a legközvetlenebb módja az igények megismerésének, mint pár őszinte megnyilvánulás megtekintése? Azonban figyelni kell arra is, hogy mielőtt az emberek vásárolnának valamit, manapság az internetes oldalakon néznek utána a véleményeknek és kritikáknak. Bánjunk ezekkel ügyesen, a negatív visszajelzéseket is gyorsan reagáljuk le, moderáljuk oldalunkat, így elkerülve azt, hogy a fogyasztóban hosszú távon kellemetlen érzés maradjon. Mindennek az alapja tehát a naprakészség és az odafigyelés; ez már a siker felének számít!”