„Szeretném, ha kialakulna egy igazi aszú-kultúra. A tokaji aszú ugyanúgy, mint pl. a Champagne, egy meghatározó, kihagyhatatlan bor lenne minden komoly borlapról és gyűjteményből. És lenne hozzá fogyasztási kultúra is. Sajnálom, hogy ezzel ma Magyarországon szinte alig foglalkozik valaki. Tokajról esik szó, de valahogy mindig egyoldalúan. Most a szárazak a fő téma, de még a pezsgőről is mintha több szó esne, mint az aszúról. Van egyfajta száraz boros sznobizmus ma Magyarországon, így a komoly aszúk fogyasztói jellemzően az érettebb, tapasztaltabb borértők lettek.
Vegyük Portó példáját, mivel sok párhuzam van Tokajjal. Az alkohollal erősített, édes Port boraik egyedülállóak és világhírűek. Szintén csodálatos, ősi borvidék, remek helyi fajtákkal. Ők is elkezdtek a saját fajtáikra alapozott száraz borokkal foglalkozni, nem is akármilyen minőségben, jelentékeny piaci sikereket elérve. Ugyanakkor egy percre sem feledkeznek meg arról a borról, ami őket naggyá tette, és ami a borvidék legfőbb karakterét adja. Egy Vintage Port piacra dobása pedig mindig nagy esemény és az egész világ kíváncsi rá. Ugyanakkor a fiatalabb borfogyasztókra is gondolnak, amikor nagy minőségű ruby portóit, mai, modern design-nal hoznak forgalomba, mint pl. a Noval Black.
A Tokaji Aszúról mindenki hallott, nagyra becsülik, de csak kevesen ismerik igazán. Itt az idő, hogy ezen változtassunk.”