Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Ez a verseny a hetedik évfolyamánál tart és sikere töretlen. A legpocsékabb időjárási körülményeknél is összejön minimum hatvan hajó, de előfordult már 100-nál is több résztvevő.
„Itt van a BAHART által szervezett Balaton Regatta, amit »magas« szakmai körökben mélyen lenéznek, de legalábbis nem vesznek róla tudomást. Ez a verseny a hetedik évfolyamánál tart és sikere töretlen. A legpocsékabb időjárási körülményeknél is összejön minimum hatvan hajó, de előfordult már 100-nál is több résztvevő. A tét sem kicsi, a tíz futamból álló, öt különböző helyszínen megrendezett versenysorozat helyezettjei a BH Zrt kikötői díjaiból jelentős engedményt kapnak, ami több százezer forintot is jelent. Ez látszólag tehát csak Bahart bérlőknek van kitalálva, de a verseny nyílt, bárki benevezhet, nem kérnek se egyesületi, se szövetségi tagságot, de még sportorvosit sem. És jönnek is szép számmal „idegen" kikötőkből, sőt a YSII osztály menője egy aligai hajó volt az elmúlt években. De nem csak a menők; az Indra nevű, szintén aligai Balaton 25-ös egyetlen futamról sem hiányzott még, holott rendre csak a középmezőnyben végez. Ott van továbbá rendszeresen a Széltoló Almádiból, a Kepi Keszthelyről, az Illaberek Zánkáról, hogy csak néhányat említsek.
Mi lehet a titka hát annak, hogy miközben a főként a Balaton keleti medencéjében rendezett szövetségi versenyekről kihalnak lassan a rajthoz állók, addig a nyugati medencére összpontosító BR versenyek ilyen népszerűek? Valamit jobban csinálnak a szervezők? Több az ilyenfajta versenyzésre alkalmas hajó a nyugati medencében?”