„Magyarország mennyire fontos piac a Viacom számára?
Folyamatos és erőteljes jelenlétünk van a piacon, egymást érik a különböző csatornáink egyébként nézettség szempontjából nagyon hatékony kampányai. Mind a Comedyn, mind a VIVA-n újabb és újabb helyi gyártások jönnek. A csatornáink körüli PR és sajtó buzz folyamatos, és a saját méréseink szerint már-már összevethető a többszörös költségvetésből működő legnagyobb csatornákéval. A műsorelosztó partnereinkkel szó szerint napi kapcsolatban vagyunk, újabb és újabb csatornák és kényelmi szolgáltatások bevezetésén dolgozunk velük. Ez is azt mutatja, hogy nagyon komolyan vesszük magyarországi jelenlétünket, és úgy kezeljük, mint az egyik legfontosabb piacot a régióban.
Mik a közép- és hosszabb távú céljaik nálunk?
Az expanziós stratégiánkat követjük, amelyhez az összes tartalmunk adta lehetőséget megragadjuk. Elindítottuk a közelmúltban például a Comedy Central Extrát Romániában, Szerbiában, Horvátországban, Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon. Szeretnénk ezt a csatornát az egész térségben minél több háztartásba eljuttatni. A Comedy Centralt lendületben tartjuk, a Nickelodeonnal a lefedettség bővítésével a gyerekcsatornák közötti második helyet tűztük ki célnak erre az évre.
Az ifjúsági termékeink, a VIVA és az MTV üzemeltetése, pont a fent említett okok miatt állandó újratanulási folyamat, de kutatunk, felmérünk és kísérletezünk, hogy kapcsolatban tudjunk maradni a célcsoportunkkal.”