Hatalmas változás jön a Google-nál, több millió magyart is érint
A magyarok kétharmada használja a Chrome-ot, ám a keresőóriásnak most valószínűleg el kell adnia a böngészőjét.
Google Display Networkön hirdetőknek egy eszméletlenül jó hír: a kattintásmentes érintkezési pontok (bannermegtekintések) is keresztül-kasul lekérdezhetők a Google Analyticsben.
„Google Display Networkön hirdetőknek egy eszméletlenül jó hír: ottani bannerletöltéseik a hivatalos Google Analytics felület integráns részét képezik mostantól: a kattintásmentes érintkezési pontok (bannermegtekintések) is keresztül-kasul lekérdezhetők.
(...)
Az AALL munkásságát követők tudják, hogy a közel egy éves MCA megoldásunk ugyanerre a problémára talált választ - a GDN-en kívül. Azzal, hogy a Google ezeket az adatokat is beleöntötte a nagy GA-kalapba, már csak a Facebookon kell megszereznünk a 3rd party measurement bizonyítványt, hogy a legösszetettebb display kampányokat is komolyan mérhessük.
Van azonban még valami, ami még mindig nagyon hiányzik - de ezt is megoldottuk elsőként: dátumokat tudunk egyes érintkezési pontokhoz mondani. Ez a report egyelőre még nem része a hivatalos Google Analytics felületnek, de ahogy a Multi Channel Adview-nk, ez a funkció sem fogja tudni elkerülni, hogy előbb-utóbb a termék integráns része legyen - a tapsot már megkaptuk érte Mountain View-ból, visszük ősszel San Franciscoba prezentálni.”