„Korunk olajbarna dívája, az új Bronz Vénusz, Beyoncé Knowles egyszersmind a huszonegyedik század Josephine Bakere, aki banánszoknya helyett akciós bikinialsóval hódítja meg az európai férfiak széles tömegeit. (Egyébként Vona Gábor geopolitikai szaktekintély Lomonoszov Egyetemen tartott előadásából tudjuk, hogy Amerika Európa torzszülöttje, és az újkorban a beteg Európa hódította meg az Újvilágot, hogy enyhítse problémáit, most pedig a beteg Amerika hódítja meg Európát saját válságának enyhítése miatt.)
Ténykérdés, hogy az amerikai import-»szépség« mellett szinte eltörpül a két hazai plakátnő, a szúrós tekintetű Erős Antónia, aki a villanyt égve felejtő energiapocsékolókat fegyelmezi (hogy miért pont ő, nagy talány, hacsak nem egy közepesen erős angol szóvicc a powerrel), illetve az Általános Magyar Menyecske, a közszolgálat jolly jokere, Borbás »Marcsi« Mária, aki éppen a digitális átállást, valamint egy tál popcornt, akarom mondani pattogatott kukit reklámoz országosan, nonprofit.”