Hoppá: van, amiben pártszimpátiától függetlenül is egyetért az „internet népe”

A XXI. Század Intézet októberi felmérésből kiderült, hogy a magyar közösségi média felhasználók számára fontos az emberi méltóság védelme és nem szeretik az álhíreket.

A fogyasztók az érthetőbb, de tartalmas borokat keresik, ahol a gyümölcsös jelleg, a zamatok gazdagsága jobban érvényesül.
„Ennél is nagyobbat szólt az idei Pannon Bormustra eredménylistája, ahol a vörös csúcsborok kategóriájában Szekszárd gyakorlatilag lesöpörte az egész mezőnyt, mivel a 15 csúcsvörös közül 9 e bortermő-vidékről származik. A borszeretők ilyenkor lázas munkában próbálják érzékszerveikkel a híreket utolérni, és megérteni a sikert. Az elért sikerek nem egy bizonyos jól sikerült évjárat eredménye, hanem egy nagyon tudatos munka gyümölcsei.
A Szekszárdi borvidék talaja kedvez a gyümölcsösebb, mégis kellően tartalmas borok készítésének, s az itteni termelők valószínűleg már tudják, a robosztus tanninok ideje lejárt. A fogyasztók az érthetőbb, de tartalmas borokat keresik, ahol a gyümölcsös jelleg, a zamatok gazdagsága jobban érvényesül. A borok jobb érthetőségét segíti a nagyon tudatos hordómenedzsment. A nagyobb hordók és a hosszabb idejű érlelés lehetővé teszi a borok megfelelő fejlődését, a csersavak élvezetes lekerekedését.”