„Magyarán egy kézbe kerül az irányítás, a gyeplő az eddig szelíden versenyző két portálnál. Hogy ebből az olvasó mit fog megérezni még a jövő zenéje – elvileg már a Borászportál vezérli a Vinoportot 6. napja. Hivatalosan még semmi nem jelent meg, egyelőre nincs nyoma az üzletnek. Talán egy pillanatra felvillant valami az egyik facebook oldalon, de aztán rövid úton le is került onnan. Ezen a héten ülésezik a Borászportál szerkesztősége, valószínű, hogy azzal egy időben kezdik a kommunikációt. (...)
Ismerjük a Borászportál működését, tulajdonosi körét, hiszen hajdanán (2008-2010) magunk is dolgoztunk benne. A Borászportál utóbbi idők markáns egész pályás letámadása a borpiacon nem véletlenül történik részükről, a pénzorientáció egyértelmű, és mi sem egyszerűbb, ha az eddig sokkal függetlenebb piaci szereplőt egy huszárvágással megvásároljuk. Cél a piacon az egyeduralom megszerzése, vagy legalábbis a legnagyobb hal pozíciójának bebiztosítása. Joggal gondolkoznak most el azok, akik féltik a Vinoportot, hogy mennyire marad meg a függetlenség, mennyire a nyílt és rejtett üzletpolitika fogja lassan itt is átvenni a főszerepet.
Vajon az olvasók érzik majd a váltást? Mennyire szolgálják majd őket a változások? Előfordult már a Borászportálon, hogy enyhén túl könnyed lett a tartalom, a már említett okokból sem egyszerű a színvonal folyamatos fenntartása. Nem véletlen, hogy a facebook-on úgy hirdeti magát a Borászportál, hogy Szórakoztató Honlap, nem egy könnyű műfaj ez sem. Egyoldalúak lennénk, ha nem emelnénk ki, hogy szép számmal színvonalas cikkek is megjelennek, például többek között Gonda György tollából, aki Az ihatóbb Magyarországért honlapján is jegyez néhány írást. Tehát a helyzet sosem egyértelműen fehér vagy fekete, mindig vannak szürke zónák…”