„A hirdetők egyre kisebb szatyorral mászkálnak az online médiacégek környékén. Az elmúlt két hónapban az online médiában alig volt eladott display. A nagyokon még csak-csak, de a második vonalnak már csak az e-ker-promóciók maradnak. Tavaly is ez volt, és nem lesz másképp idén sem: gyenge első félév, alig növekvő második.
Ebből az következik, hogy a hirdetők nem fognak elérzékenyülni, hogy van egy újabb médium, amire naponta pár tízezren kíváncsiak. Ha lesz majd több százezer, akkor talán. Sajnos a hazai reklámozók és médiaügynökségeik kezét két dolog vezeti: a nagy tömeg és Simicska Lajos.
Az új valamin akkor lesz látható mennyiségű reklám, ha a tulajdonosok kapcsolati tőkéjük révén képesek megmozgatni piaci büdzséket. Ennek azért van némi esélye, de nem sok. (Azóta kiderült: az oldal értékesítésére külső partnert keresnek Uj Péterék, piaci pletykák szerint pedig nagy az esély arra, hogy ezt a feladatot az Origo Sales House lássa el.)
A második fő kérdés, kell-e az olvasóknak egy új online valami? Erre is egyszerű a válasz: igen. Nem mintha nem lenne elég tartalom az interneten, pont ellenkezőleg: azért, mert túl sok van. Sok és egyforma.”