„A Wine Advocate egyedülálló sikere alapvetően két tényezőnek volt köszönhető: Robert Parker kóstolói tehetségének és fogyasztóvédelmi elkötelezettségének. Az első nagyjából azt jelentette, hogy sokan érezték úgy, hogy amit egy adott bor kóstolásakor tapasztalnak, az hasonlít arra, amit Parker leírása és értékelése alapján várnak, vagyis jövőbeli beszerzéseikhez megbízható kalauzt kaptak.
A második, az elsőtől nem független tényező az volt, hogy értékítéleteit mint független kritikus alakította ki, aki nem smúzol a szimpatikus borásszal, nem pezsgőzik az ingatlanbefektetővel a chateau báltermében, és nem közöl reklámokat, vagyis tisztánlátását tisztán tartotta. Az alapképlet mostanra a felismerhetetlenségig deformálódott.
A per valószínűleg még nem a dicstelen vég vége, de az jól látszik, hogy egy korszak lezárult. Érdekes egybeesés, hogy Robert Parker és a hírnevét megalapozó Bordeaux egyszerre kerültek rá a szopórollerre.”