Kár

2013. február 27. 10:36

Az ilyen eseményeken rendszeresen felbukkan ugyanaz a néhány ember, de még véletlenül sem jönnek el vállalati marketinges, vagy PR szakemberek.

2013. február 27. 10:36

„A tegnapi kríziskommunikációs meetup után azon tűnődtem, hogy vajon miért van, hogy az ilyen eseményeken rendszeresen felbukkan ugyanaz a néhány ember (közösségimédia-tanácsadó, SEO-s, marketingre fogékony cégvezető), de még véletlenül sem jönnek el vállalati marketinges, vagy PR szakemberek. Nem tudnak róla? Rangon aluli nekik egy ilyen esemény? Nem fér be az idejükbe a napi hajtás melle? Kár, mert ezekben a beszélgetésekben az ő tapasztalatukra is nagy szükség lenne.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!