Párkapcsolati meteorológia a Facebooktól

2013. február 14. 21:01

A hirdetések célzása szempontjából mindenképp hasznos információ, hogy valaki egyedülálló vagy házas, és érdekes adatelemzések is születhetnek a kapcsolati állapotok meteorológiájához.

2013. február 14. 21:01
Nagy Gergő
Soulbook

„A Facebook adatelemző csoportja tavaly márciusban az amerikai felhasználók 2010-es és 2011-es kapcsolati állapotainak a dinamikáját vizsgálta. Az adatok szerint a vizsgált években február 14-én 49 százalékkal több új kapcsolat jött létre, mint amennyi felbomlott. A listán december 25. a második (34 százalékkal több új kapcsolattal), majd december 24. (28%) és február 15. (22%) következik. Hogy a lista 5. helyén szereplő április elseje, illetve az aznap kihirdetett kapcsolatok mennyire vehetőek komolyan, azt jól mutatja, hogy a legtöbb (az új kapcsolatok számánál 11 százalékkal több) szakítás április második napján történik. 

Feb. 14.: 49 %-kal több új kapcsolat, mint szakítás
Dec. 25.: 34 %-kal több
Dec. 24.: 28 %-kal több
Feb. 15.: 22 %-kal több
Ápr. 1.: 20 %-kal több

Ápr. 2.: 11 %-kal több szakítás, mint új kapcsolat

Ha a hónapokat nézzük, akkor a nyár (májustól augusztusig) minősül holtszezonnak a kapcsolati állapotok változását tekintve, szemben a februárral, mely hónap különösen a 25 évnél fiatalabb felhasználóknál, és különösen Valentin-nap környékén serkentőleg hat a kapcsolatok nyilvánosságra hozatalára.

A hét napjai közül a vasárnap, a hétfő és a kedd számít az új kapcsolatok napjának, míg pénteken és szombaton számíthatunk a legrosszabbra. Durván leegyszerűsítve a dolgot a szombati szakítás után vasárnap még maradhat idő az erőgyűjtésre, a továbblépésre, a barátokkal való találkozásra, hogy hétfőn egy új kapcsolattal kezdődhessen a hét.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!