„Amikor kérdeztem, hogy milyennek látja a hazai piacot, azt mondta, hogy a cash on delivery - utánvét - erőteljes nálunk még mindig, ami a bizalmatlan piacokra jellemző. Ilyen volt például Olaszország is pár évvel ezelőtt, de gyors ütemben fejlődtek elsősorban azért, mert sikerült a külön internetes fizetésre szolgáló feltölthető kártyákat elterjeszteni és a PayPal tranzakciós támogatása is nagyban segített. Azt is megemlítette, hogy az e-kereskedelem fejlettsége is fontos tényező, a németeknél már a retail üzlet 10%-a digitális, itthon jóval kevesebb.
A PayPal-nál egyébként minden a mobilról szól. Már minden fejlesztést mobilon indítanak el és onnan kezdenek el gondolkodni, hogy miként viszik majd esetleg PC irányba. Elővette az iPad-jét és megmutatta, hogy néz ki az Indiai internet forgalom - többen neteznek mobilról - és hangsúlyozta, hogy szerintük a mobil miatt szinte minden kereskedés digitális lesz amúgy is. Ahogy fizetsz a McDonnald's-ban, vagy ahogy megveszed a ruhát a bevásárlóközpontban. A mobil teljesen integrálni fogja a digitális fizetést a hétköznapokba, ezért kezelik kiemelt prioritással. Alátámasztásként mutatta, hogy a PayPal forgalmának már most a 10%-át a mobil adja, közel 14 milliárd dollárt.”