Vészjósló hír érkezett Ukrajnából – a New York Times megtalálta a felelőst, Magyarországon kereste
Eközben nő azoknak a száma, akik hallgatnak, vagy az eddigiektől eltérően érvelnek.
Lehet, pár éven belül nem lesz lehetetlen előfizetői pénzekből fenntartani értékes tartalomszolgáltatást.
„Lehet, pár éven belül nem lesz lehetetlen előfizetői pénzekből fenntartani értékes tartalomszolgáltatást. A piac változhat, sőt, változik, és most a változás iránya a kiadóknak kedvez, legyenek azok offline vagy online.
Persze nem szükségszerűen a The New York Times modellje a nyerő megoldás mindenhol, hiszen ehhez egy erős és ismert brand kell, plusz pénz, hogy odáig eljussanak, amíg elég bevétel jön. De a szlovákiai Piano modellje, amely összegyűjt és egyben árusít több oldalhoz hozzáférést, már adhat ekkora súlyt, ami elég lehet egy ilyen rendszerhez. És bár eleinte ezek tényleg aprópénzek, de a piaci edukáció szempontjából fontos aprópénzek.”