Véleményem a szigethalmi cigánybűnözők késeléséről

2013. január 07. 08:40

A Jobbik a közeljövőben demonstrációt fog szervezni Szigethalmon, hogy megmutassuk: nem félünk a cigányterrortól és azt is: ez a mi hazánk, a magyaroké, aminek érvényt is fogunk szerezni.

2013. január 07. 08:40
Vona Gábor
Facebook

„Mostanra biztosan mindenki tudja, mi történt, így azt itt nem fogom részletezni. De egy biztos, az eset kísértetiesen hasonlít Marian Cozma tragikus meggyilkolására. Persze lehet azt mondani, hogy itt nem halt meg senki, de felteszem a kérdést: ez minek köszönhető? Ugye nem hiszi senki, hogy annak a két aljadéknak, akik késeltek? Ha rajtuk múlik, ezek öltek volna. 17 évesen?...

Szerencse - ha egyáltalán ilyet lehet mondani -, hogy kemény kötésű fiatalok az áldozatok, akik küzdősportokat űznek, talán ez mentette meg őket. Ha nem élsportolókról van szó, hanem átlagos fiatalokról, könnyen elképzelhető, hogy most két embert is gyászolnánk. Szóval mindenki jól teszi, ha erre az egészre úgy tekint, mint isteni szerencsére, hogy itt és most nem lett újabb halálos áldozat.

Azt hiszem, ez az eset ismét felhívta a figyelmet, hogy a cigánykérdés egy elszabadult hajóágyú. 22 éve nem hajlandó egyetlen kormány sem szembenézni azzal, hogy itt valamit nagyon elrontottak, amikor a jogokat a kötelességek elé sorolták. 22 éve nem hajlandó senki felfogni, hogy ez így nem mehet tovább, és radikális, kemény intézkedések kellenek. Amit a hírekből tudni lehet, felháborító volt a rendőri intézkedés is. Itt szeretném elmondani nem először már, hogy ez nem a kisrendőrök bűne, hanem a politikai vezetésé, amely asszisztál ahhoz, hogy a rendőrök az állásukkal játszanak, ha egy cigány ellen határozottan intézkednek. Akkor aztán jön mindenféle hazai és nemzetközi jogvédő szervezet, szerencsétlen meghurcolt cigányokról kezd el harsogni a sajtó, a rendőr meg elveszíti a kenyérkeresetét.

Tipikus az is, hogy miután a cigánybűnözők elkövetik, amit elkövetnek, a családjuk még életveszélyesen meg is fenyegeti a sértettet és családját. Mivel a rendőrségnek pedig - ahogy azt fentebb írtam - szinte kötelező a cigányokat védeni, így melyik család az, amelyik nem riad meg az ilyen fenyegetéstől. Ilyenkor hol vannak a jogvédők?

A szilveszteri eset újabb figyelmeztető jel volt. Ez így tovább nem mehet! A Jobbik a közeljövőben demonstrációt fog szervezni Szigethalmon, hogy megmutassuk: nem félünk a cigányterrortól és azt is: ez a mi hazánk, a magyaroké, aminek érvényt is fogunk szerezni.”

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 189 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
József42
2013. január 08. 20:32
"A cigányságról A cigány népesség eredetéről több középkori legenda született, és érdekes módon sok párhuzamot mutat egy másik népességgel, a Krisztus utáni zsidósággal a szimbolikus-mitologikus történetük. Egyesek szerint – mivel „vályogvetők” voltak Egyiptomban – a cigányság a „tizenharmadik zsidó törzs”, illetve „Sába királynőjének és Salamonnak” frigyéből származó száműzött népség. Ezért volt sok helyen „Egyiptom hercege” stb. címe az egyes cigány vezetőknek, sőt innét ered az angol „gypsy” elnevezés is. A népek szimbolikus történetében a letelepedettség és a vándorlás sajátos jelentménnyel bír – gondoljunk csak Káin és Ábel történetére. A vándorláson belül a „kóborlás” (a célt tévesztett száműzetés: kainiták, rabbinikus judaizmus, cigányság) a büntetéssel függ össze, míg a kiszakítás és a processzió a célra irányítottsággal (Ábrahám meghívása, Árpád honfoglalása stb.). A cigányok „szent állata” a varjú. Egy dögevő vészmadár, ami jól kifejezi nemzetkarakterüket. Szét kellett szóródni a varjúfiókáknak a cigány népmonda szerint, mert Istent megbántották. Hasonló ez a „kóbor zsidó” legendájához, aki a Krisztust káromolta a kereszten. Amíg meg nem tér hozzá, addig bolyongania kell a népek között, és nyugalmat sehol sem talál. A cigányok egyes néptörzsei magukat „kale”-nak hívják. Ez „feketét” jelent az ind nyelvekben. Összefügg Káli istennő személyével, aki a pusztítás, halál, dögvész istennője. Van egy pária (kaszton kívüli) népcsoport Indiában, amely kóborol, az asszonyaikat már gyermekkorban prostitúcióra adják, vérfertőzésben élnek, varázslással, meg kisegítő, vásári kézművességgel (pl. rézműves) foglalatoskodnak, dögevők stb. Őket is így hívják. Megjelenésük baljós előjel ott. A „varna” szó maga színt jelent szanszkrit nyelven. Ezt nevezték el a portugálok kasztnak (osztálynak). A magasabb varnáknak világosabb szín felel meg. A négy varnán (brahmin – pap; ksatrya – harcos; vaisnava – polgár; surda – szolga) kívül vannak a „kaszton kívüliek”, akik tisztátalanok, érintkezni velük tilos. Ők a páriák. A varnákon belül több ezer hivatás szerinti „dzsáti” van. A görög „asztignoi” kifejezés, érinthetetlent, törvényen kívülit jelent. Ebből ered a „cigány” kifejezés. Van egy sajátos cigány folklór Franciaországban, a legnagyobb, kizárólagosan cigány búcsújáróhelyen. Ez a Rhone deltájában van. Marie-sur-Mar (Tengeri Mária) a hely neve. Három ereklye van ott. Mária Salome, Mária Magdaléna és Szent Sára. Szent Sára a cigányok szerint egyiptomi szolgálóleány, azaz cigány volt, akikkel együtt jött a két Mária az evangéliumot hirdetni Galliába, Szent Polikárp püspök tanítványának, Lyoni Szent Iréneusznak segedelmére. A nyári napfordulókor, amikor sötétbe vált a világosság, van egy sajátos szokásuk. A Kale Maria (Fekete Mária) szobrot feldíszítik, ilyenkor esküvőket, keresztelőket is tartanak. A szobrot megmerítik a deltában, és rituális mosakodást csinálnak itt. Hasonlóan, ahogy a hinduk a Gangesz deltájában. A szimbolikus népkarakterológián kívül a cigányság a beltenyészet, a biológiai analógiával élve 90%-ban parazita létmódot folytató tevékenységével, és az ezzel együtt járó nemi, párválasztási szelekció („ki a menő csávó”, „ki a sukár a csaj”) évszázados hatása révén mint „népfaj” sajátos amalgám-ötvözetté alakult. Ez nem jelenti azt, hogy egyénileg nincsenek kivételek közöttük, de a szenttamási „ut in pluribus” (ahogy lenni szokott) elv szerint a cigányság parazita létmódja szerint nem élhet együtt a magyarsággal tartósan mint cigány. (Az egyéni kitérés lehetősége adott, mert az ember egyediség és személyiség is, túl a népiségi-kultúrális, vagy biologikumi-rasszbeli szövétnekén.) Maga a „cigánykodik”, „cigányútra megy” kifejezés is megjelöli, hogy ez életmódot kifejező szó lett, amely több (szinti, roma), indiai eredetű népcsoport gyűjtőneve lett Európában, akik önmagukat szigorúan elkülönítik egymástól. Nem-cigányra is mondják, hogy cigány. Ez olyan gyűjtőnév lett, mint ahogy régen a „vlach” nomád havasi pásztort jelölt, és a balkano-latin népcsoportokon (arumének, rumánok-románok, macedo-vlachok stb) kívül ezt délszláv, ruszin, sőt magyar, székely csoportokra is használták az oklevelek. (Emlékeztetőül: vlach => blach => venét, vend, windisch => white => havasi, hegyi. Havasalföld => Wallachia) Így lett a „cigány” megnevezés alapvetően életmód jelzője, mely életmód az antiszociális mélyrétegeket jelöli. Így a „cigányság” nem integrálható, csak egyes cigány származású emberek. Hogy ez mennyire nem csupán neveltetés, életkörülmény, szocializáció kérdése, mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy 100 mélyszegénységben élő magyar közül 30-40 fog antiszociálisan élni, míg eközben cigány 90. Ez pedig csakis az átöröklődő genetikai hajlamosítások (diszpozíciók) által magyarázható, amely egyes népcsoportokban szignifikánsan magasabb. Mindezt egyedül az arisztotelészi-szenttamási emberkép tudja helyesen értelmezni. A gazdag ill értelmiségi pályára állott cigányok többsége is vagy csencseléssel, sefteléssel (leánykereskedelem, lopás, színesfémtolvajlás) lett gazdag, vagy pedig ingyenélő, nemzetellenes tevékenységet (szociológus, „közíró”, romológus) folytat. A kivétel erősíti a szabályt. Itt most nem a zenész romungrikra kell gondolni, amely külön dzsáti a cigányságon belül, még rasszjegyeik is szignifikánsan eltérnek."
impertinent
2013. január 07. 18:37
os jav.is
Ganyé
2013. január 07. 16:27
Nem igazán értettem hogy hogyan mehettek bele a sportolók és a barátaik abba, hogy egy helyen szilvesztereznek egy vagon cigánnyal...Én soha nem mentem volna bele...Aztán láttam egy képet a szívkörnyéken szurkált áldozatról ahogy ott áll mellette az anyja a kórházi ágynál. Hááát...lehet hogy rossz a szemem de szerintem az áldozatok is cigányok!!! Eszembe jutott a Moszkva téri szamurájos esett...
next mentes magyarországot
2013. január 07. 16:23
Sávoly Dóra! Annak a Sávoly Gergőnek a nővére, akit pár nappal ezelőtt egy szórakozóhelyen többször megszúrtak, egy társával egyetemben: ,,ők nem cigány származásúak. Magyarnak születtek, magyarok a felmenőik, magyarul beszélnek, és szeretnek is magyarok lenni.'' http://ideszulettunk.info/ketszinu-media-az-igazsag-savoly-gergorol-es-csaladjarol/
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!