Igazából tudtam, hogy váltanom kellene országot
Ehelyett ott rohadtam szinte minden magyar tévécsatornánál.
Ez az a sorozat, aminek láttán az ember megtanulja értékelni a Jóban Rosszbant és a Barátok köztet.
„Úgy szeretném kitörölni az emlékezetemből azt a félórát, amit a Tv2 új Bűnök és szerelmek című sorozatával töltöttem, de nem lehet. Minden egyes képsora örökre beleégett a retinámba, kezdve a Bodzás klán fejét szórakoztató Blikk-pucérnő Larion Zoé majdnem kivillanó mellbimbóitól az árvaház vaskerítése mellett lassított felvételben egymás felé szaladó szerelmeseken át a kipixelezett fejű és (mű)vaginájú guminőig. Mert ebbe a társadalomkritikába ágyazott rémálomszerű szappanoperában ez mind volt, sőt, még a Damu Roland bőrdzsekije is feltűnt, amit a Jóban Rosszban epizódjaiban viselt.
A sorozat egy vegytiszta szappan, amiben a dél-amerikai kaptafára ráhúzták magyar rögvalóságot, és a Jóban Rosszban parodisztikus kórháza vagy a Barátok közt Rózsa presszója helyett egy nagyobb vászonra festették fel (szarral) a történetet. Amit az első, igen mozgalmas félórából ki lehetett hámozni, arra utal, hogy van egy cigánybűnöző család, a Bodzás-klán, aminek a nevétől már egy hónapja eldobtuk az eldobnivalót és a földön összegörnyedve sírdogáltunk órákig, de ez nem változtat a tényen, hogy a főszereplők ebbe az igen szerencsétlen nevű családba tartoznak, és ha azt hinnénk, hogy itt vége a nevek ámokfutásának, hát tévedünk, hiszen Bodzás szeniornak van fia, Bodzás Lorenzó és Bodzás Frenki, meg egy eltitkolt is, Rómeó.”