„Milyen szakterülettel szeretne foglalkozni?
Elsősorban a kerékpáros klub kifelé történő kommunikációjával és marketingjével. Saját cégem médiafelületei és rendezvényei során megtanultam eligazodni a marketing útvesztőjében, sok hasznos tapasztalatra tettem szert, melyekkel ma már egy nagyvállalatinál sokkal kisebb büdzséből is nagy eredményeket tudok felmutatni kampánytervezés és kivitelezés területén. Az MK sokat spórolhat, ha ezeket az alternatív kommunikációs és marketing megoldásokat alkalmazzuk.
Mit szeretne elérni a választott területen?
Márkaismertséget a klubnak. Ha megkérdezek valakit a hétvégi edzésen, hogy kinek köszönhetjük a kiskörúti bringaszámlálót, vagy hogy van e kerékpáros biztosítása, akkor ne bután nézzen ki a fejéből, hanem vágja rá, hogy MK! Sajnos a helyes választ adók aránya, még mindig elenyésző. Nem gondolom, hogy a teljes lakosságot az MK mellé lehet állítani, de ha a kerékpározók többségét a brand mellé állítjuk, máris óriási lépéssel leszünk előrébb és sokkal erősebb lesz a szervezet.
Mit tart a legfontosabb célnak a szervezet életében 2013-ban?
A pénzügyi stabilitás megteremtését és a taglétszám drasztikus növelését. Egyetlen szervezet sem tud optimálisan működni, ha a munkavállalók bizonytalanságot éreznek. Az MK taglétszáma jelenleg töredéke a VELO magazin olvasóinak. Egy sokkal marginálisabb terméket kínálok az embereknek a magazinnal (és sokkal drágábban), mint amilyen az MK, mégis többen veszik. Szerintem ez a minőségen és a kommunikáción múlik. Az MK tagkártya ára kedvező, benne foglalt szolgáltatásai pedig kiválóak, ezt kell megértetni a célközönséggel.”