„Szóval akkor hány olyan csatorna van, amit nem nézünk és mégis fizetjük? A fentiekről én például bármikor lemondok, hogy visszajöjjön 1-2 Discovery. A DIGI kommunikációja tehát nem a legtökéletesebb, de a Discovery sem az, mert ha a DIGI valóban felajánlott egy Discovery tematikus csomag létrehozását, akkor miért nem fogadta el, miért nem kommunikálja kifelé a fogyasztók számára, hogy azért nem mert fel akarták vinni az árát.
Itt mindenki hibás, a DIGI és a Discovery is, mert ha teljesen elvonatkoztatunk minden hírtől, akkor is látjuk, egyik cég sem teljesen tiszta és őszinte, mindegyik mondja a magáét, az egészben az a probléma, hogy megint a hétköznapi emberek szívják meg, mert ugyanazért a pénzért kevesebbet kapunk. Amíg a nagy cégek mert jól elvannak egymás között, sőt, most ugyanazért a szolgáltatásért többet fogunk fizetni, mert ha kell a Discovery, átmegyünk máshova, ahol több, lásd UPC-nél a tányéros TV-n van csak full Discovery, az meg némileg többe kerül mint a DIGI.
Azt már csak csendben említem meg, hogy valamikor 2012-ben megváltozott a DIGI ÁSZF-je, ahol is a hétköznapi kábeltv csomagban a HD adásokért nem vállalnak garanciát, az csak úgy jön, ott az analóg problémái miatt hajlandóak kijönni, nálam akármennyire is kábeltv van, ha jön a vihar, akkor bizony kockásodik a HD. De ez csak mellékes, nem számitok, egy előfizető vagyok a sok között... De nem sokáig maradok DIGI, csak jöjjenek a karácsonyi akciók és váltok.”