„A közösségi térben egyre erősebb a televíziós tartalmakkal kapcsolatos aktivitás és közönség-interakció, amely hatással lehet a hagyományos televíziónézésre is. Ezzel párhuzamosan napjaink állandó kérdése: hogyan lehet az elsődleges televíziópiaci árfolyamot jelentő nézettségi adatokba a közösségi médiában elérhető információkat, visszajelzéseket, fogyasztók által generált tartalmakat integrálni.
Hogyan kapcsolhatjuk össze a hagyományos televíziós ratingeket és a közösségi TV metrikáját?
Izgalmas lehet, ha egyforrású adatgyűjtéssel összekapcsolhatóvá válik a Nielsen által mért tévénézői magatartás és valós időben az adott személyek közösségimédia-aktivitása. Persze ez komoly kérdéseket is felvet. Vajon a nézettségméréshez használt, meghatározott paraméterekre reprezentatatív háztartáspanel mennyire alkalmas a közösségi médiában aktív felhasználók vizsgálatára? Vagy ha ez utóbbiakra fókuszálunk, az mennyire eredményez a teljes háztartás sokaságra reprezentatív mintát?”