Még mindig tv és közösség

2012. november 20. 18:32

Hogyan kapcsolhatjuk össze a hagyományos televíziós ratingeket és a közösségi TV metrikáját?

2012. november 20. 18:32
Nyírő Nóra
Médiapiac

„A közösségi térben egyre erősebb a televíziós tartalmakkal kapcsolatos aktivitás és közönség-interakció, amely hatással lehet a hagyományos televíziónézésre is. Ezzel párhuzamosan napjaink állandó kérdése: hogyan lehet az elsődleges televíziópiaci árfolyamot jelentő nézettségi adatokba a közösségi médiában elérhető információkat, visszajelzéseket, fogyasztók által generált tartalmakat integrálni.

Hogyan kapcsolhatjuk össze a hagyományos televíziós ratingeket és a közösségi TV metrikáját?

Izgalmas lehet, ha egyforrású adatgyűjtéssel összekapcsolhatóvá válik a Nielsen által mért tévénézői magatartás és valós időben az adott személyek közösségimédia-aktivitása. Persze ez komoly kérdéseket is felvet. Vajon a nézettségméréshez használt, meghatározott paraméterekre reprezentatatív háztartáspanel mennyire alkalmas a közösségi médiában aktív felhasználók vizsgálatára? Vagy ha ez utóbbiakra fókuszálunk, az mennyire eredményez a teljes háztartás sokaságra reprezentatív mintát?”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!