„ezt a »termék jó, csak szar a marketing/nincs pénz reklámra« dumát húsz éve nyomjuk magunknak, szeretünk benne hinni, pedig… hát kurvára nem igaz. a termék nem jó. illetve nem elég jó. tessenek megkóstolni egy 10-12 eurós wachaui vagy kremstali alapbort, utáni merni állítani, hogy jó. (és mi az a 10-12 euró egy osztráknak/németnek? mint nekünk a háromszáz forint per literes kannás.)
egyébként lelkes híve lennék a francia módinak, hogy ne legyen egy borászatnak 20-30 boros szortimentje, csúcsküvé fölé lőtt topcsúcsküvéje, és annak a dűlőszelektált prestige reserve változata, hanem legyen neki három-négy karakteres, más-más kategóriát fedő bora, de ezt csillagozást tényleg enhéz megérteni, amikor a borvidék évszázados hagyományú brandje (a bikavér) gyakorlatilag halott, és húsz év óta képtelenség föltámasztani, sokak szerint már nem is lehet, a legjobb egri borászatok szerintem föladták. szóval ebben a helyzetben létrehozni egy új brandet, hogy az majd működni fog (persze, »ha lesz pénz marketingre«, lol), hát…”