Oktatófilm világbajnoki rekorddal: Párizs után Budapesten is Kós Hubert a hátúszás királya! (VIDEÓ)
A 200 méteres hátúszás olimpiai bajnoka a Duna Arénában 25 méteres medencében is megmutatta, ki az úr a háznál.
Úgy látjuk, hogy több a kár, mint a haszon, ezért arra kértük a BKK szakembereit a tárgyaláson, hogy állítsák meg az építkezést.
„Mi szól a terv mellett: a Kőbánya felől a már megépített úton érkezők sehogy sem tudnak a zuglói oldalra tovább tekerni, és ez természetesen fordítva is igaz. Ez lehet, hogy nem annyira zavarja a nagyon gyakorlott bringást, de komoly akadálya annak, hogy a most nem kerékpárral közlekedő a környéken átpártoljon a bicajra. (nem a mostani igényeket kell kiszolgálni, hanem azt felkelteni olyan infrával, ami a kezdőknek is biztonságot sugall!)
Mi szól ellene: természetesen elsősorban a keletkező gyalogos-bringás konfliktus. Ez két módon is negatívan hat: akadályozza a két fontos közlekedési mód működését, a kialakult kerékpáros út e miatt nem lesz olyan attraktív, hogy a kezdőknek csábító legyen, a gyalogosok meg retteghetnek. A másik járulékos hatás természetesen a kommunikációs veszteség: végre elindult a BKK részéről a kerékpáros közlekedés INTEGRÁLT fejlesztése a megfelelő preferencia sorrend alapján (tömegközlekedés, gyaloglás, kerékpár, autó). Végre megkezdődött annak vizsgálata, hogy a régebbi kerékpáros infrák közül melyeket kell megszüntetni, mert nem felelnek meg ennek a szemléletnek, és akkor ismét építünk egy ilyet. Ez a terv sok évvel ezelőtt született, ma - ahogy látom - nem menne át a BKK szakmai szűrőjén egy ilyen.”