„Térjünk rá a SuperTV2-re, amelynek kiemelt szerep jut az új stratégiában. A sajtótájékoztatón azt mondta Simon Zsolt, vezérigazgató, hogy prémium csatorna lesz. Hogyan értelmezzük ezt, és hogyan monetizálható ez a pozicionálás?
A prémium jelleghez hasonlóan fontos, hogy városias, fiatalos csatornáról van szó. Ha ezt a három szót egymás mellé tesszük, akkor lehet a legjobban értelmezni, hogy mit jelent a SuperTV2. Kihívás volt a programstuktúra megfelelő feltöltése. Ehhez egyfelől kibővítjük a legnépszerűbb márkákat: prémiumszolgáltatás például a Jóban Rosszban preview. Lesz egy magazin talkshow jellegű napi műsorunk is, amihez bevetjük Claudiát és Tillát, de nem állunk meg itt, mert a többi műsorvezető, akivel megállapodtunk, szintén meglepő és nagy név. Lesz egy Tények preview is: fél órával korábban, headline jelleggel lehet megnézni Magyarország legnépszerűbb hírműsorát. Lesznek sorozat és filmpremierek HD-ben. Lesz a Voice-nak is márkakiterjesztése, egy backstage műsor. Előveszünk olyan régi nagy formátumokat, mint a Hala a tortán és A nagy duett, amelyek új részekkel jönnek.
Óhatatlanul összveti a szakma a SuperTV2-t és az RTL II-t. Valójában mennyire érzed az RTL II-t konkurensnek a ti csatornátok számára, s ha igen, nem jelent-e hátrányt, hogy egy hónappal később indultok el?
Nem érzem, hogy ez hátrányt jelentene. A két csatorna annyiban mindenképpen konkurens, hogy a két nagy csatorna legnagyobb vállalkozása, komoly invesztícióval, hasonló nézettségi és bevételi célokkal. Egyelőre azt látom az RTL II programkínálata alapján, hogy a két csatorna nagyon eltérően van pozicionálva.
A pozicionálásotok alapján melyek a közvetlen versenytársak?
Ha azt nézzük, hogy hová szeretne eljutni a SuperTV2, ami három éven belül a közepes nagyságú csatornák élvonala, akkor a CoolTV, a Viasat, a Film+ a legszorosabb vetélytársak. A nagy massza, az 1-2 százalékos csatornák ligájából szerintem viszonylag hamar át fogunk lépni, és a 4-6 százalékosok között fogjuk magunkat találni.