„Nem tudom, hogy hol olvastam, de Steve Jobs az Apple visszatéréskor arra a stratégiára állította rá a céget, hogy számukra nem az a cél, hogy a Microsoft ellenfeleivé válljanak, hanem ki kell találniuk, mitől lesznek ők az egyedi Apple. Azt keresték, hogy mik azok a különleges értékek, amiben egyediek és annyira jók, hogy mellettük mindenki más úgy néz ki, mintha szabadesésben lenne.
Tetszik a gondolat. A világban, az üzleti életben meg pláne sok olyan szereplő van, aki hisz abban, hogy ellenséges célpontokat kell találni és ezeket kell legyőzni minden szükséges eszközzel. Ennek a mozgatórugója a harag, az egyik létező legjobb motivációs eszköz. Rengeteg embert lehet megmozgatni ezzel, talán van összefüggés a régi ősi vadász ösztönökkel. Így üzletelni olyan, mint közösen elmenni mamutot vadászni. A cél jól behatárolható ellenséges és nagy valami, amit csak közösen lehet legyőzni, ám ha sikerül, akár csak egy darabot is szerezni belőle, akkor a csapat jól jár. A probléma, hogy ez az út sok személyi áldozattal jár.”