Tarolnak a magyarok, ebben az egyik legjobbak vagyunk a világon
Kiderült, melyik területen teljesítenek a legkiemelkedőbben a hazai cégek.
A világban, az üzleti életben sok olyan szereplő van, aki hisz abban, hogy ellenséges célpontokat kell találni és ezeket kell legyőzni minden szükséges eszközzel.
„Nem tudom, hogy hol olvastam, de Steve Jobs az Apple visszatéréskor arra a stratégiára állította rá a céget, hogy számukra nem az a cél, hogy a Microsoft ellenfeleivé válljanak, hanem ki kell találniuk, mitől lesznek ők az egyedi Apple. Azt keresték, hogy mik azok a különleges értékek, amiben egyediek és annyira jók, hogy mellettük mindenki más úgy néz ki, mintha szabadesésben lenne.
Tetszik a gondolat. A világban, az üzleti életben meg pláne sok olyan szereplő van, aki hisz abban, hogy ellenséges célpontokat kell találni és ezeket kell legyőzni minden szükséges eszközzel. Ennek a mozgatórugója a harag, az egyik létező legjobb motivációs eszköz. Rengeteg embert lehet megmozgatni ezzel, talán van összefüggés a régi ősi vadász ösztönökkel. Így üzletelni olyan, mint közösen elmenni mamutot vadászni. A cél jól behatárolható ellenséges és nagy valami, amit csak közösen lehet legyőzni, ám ha sikerül, akár csak egy darabot is szerezni belőle, akkor a csapat jól jár. A probléma, hogy ez az út sok személyi áldozattal jár.”