„Az Internet Hungary mindig egyfajta pillanatnyi hangulat és gazdasági fokmérő, érdemes figyelni a folyosói pletykákat, és érdemes figyelni a beszélgetéseket, előadásokat is. A hangulat továbbra sem túl jó - nincs nagy baj, de nincs is semmi olyan, ami annyira nagy örömre adna okot. A lányok szépek, az előadások hol jók hol kicsit unalmasak, a kiállítók láthatóan készülnek, többen készültek úgy, hogy erre az eseményre időzítsenek nagy bejelentéseket, és ezek többé-kevésbé jól el is sültek.
Az Internet Hungary továbbra is több, mint egy konferencia, ez mára egy seregszemle, ami egyfajta kötelező gyakorlat is - ehhez Csermely Ákos idén egy olyan programot tett hozzá, ami ráadásként izgalmas és hasznos is volt.
És akkor a szűkebb témám, ahol dolgoztam, a tartalomgyártás: még mindig csak keressük, hol a pénz a hirdetésen túl. Tanulságos volt Vaszily Miklós (Origó) előadása, ami arról szólt, miben van pénz, és nem tudott egy konkrét dolgot mutatni, hanem sok kis elemet - ezekből talán összeáll valami. De a reklámra mindig is szükség lesz, nem lesz elkerülhető.”