Az utolsó fázis

2012. szeptember 23. 11:04

Oly korban élünk e földön, mikor az újságíró úgy elaljasult, hogy önként, kéjjel, nem parancsra...

2012. szeptember 23. 11:04
Puzsér Róbert
Puzsér Róbert
Puzsérblog

„Semmibe se kerülne az autóbalesetek vágóképei közé, a roncsok, a hullazsákok, a vértócsák, a féknyomok, a szirénázó rendőr- és tűzoltóautók mellé pár szóval ismertetni azt a közlekedési szituációt ami a tragédiához vezetett. A televízió sales osztálya kiválóan termelne így is.

Úgy válthatnák készpénzre az emberi vért, hogy valami minimális közszolgálatiságot is fel tudna mutatni az a műsortípus, amelynek elsősorban a köz szolgálatáról kellene szólnia. Az esetek 97%-ában ez mégsincs így. Oly korban élünk e földön, mikor az újságíró úgy elaljasult, hogy önként, kéjjel, nem parancsra...

Ez az utolsó fázis. Már nem arról szól a történet, hogy a morált, a szakmai becsületet zárójelbe teszi a profit és a nézettség hajhászása, hanem arról, hogy már nincs morál és nincs szakmai becsület.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 53 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Hunor N.
2012. december 20. 11:37
Amíg a közönség számára a legkedveltebb csatorna a RTL és a TV2, addig kéne valamit csacsogni a nézői morálról is. Ki tudja, talán pont ezért nézik. Kétoldalú a felelősség.
Hunor N.
2012. december 20. 11:37
Az ingyenest sem kötelező nézni.
sky.net
2012. november 15. 15:18
szerintem ezek a retkek a nézettségi adatokat is manipulálják aztán lényeges hogy a néző az kicsoda , mert nem mindegy hogy ki nézi , pláne nem hogy miért ? nincs pénze komolyabb csomagokra akkor perszehogy a hullazsák kettő , vagy rtl klubos média mocskot nézi , de nem nézné ha lenne pénze :ez egyféle kényszernézettség ami a csórókat súlytja aztán egy csatorna korrekt minősítéséhez hozzátartozna hogy ki az a réteg milyen kvalitású képzettségű emberekkel, aki undorodva kapcsol el onnan : silánysági, elutasítottsági index , és közömbösségi index is hozzátartozik a képhez mérni lehetne a hírek valóságtartalmát , információ dezinformáció bulvármocsok szintjét, a csomagolás minőségét stb arányokat (reklám süket duma értéktelen idők) ezeket mérni lehetne pl független média hitelesség minősítő intézet internet alapon . stb
zenitaph
2012. szeptember 25. 22:11
abból egyébként szerinted hogy tud nagy profitra szert tenni, hogy néha posztolgat a saját facebook profiljára? ;) áruld el, én is csinálnám.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!