„A lényeg természetesen a görcsös »lájkoltatás«. A jól ismert közösségi skalpvadászat. (Kiábrándító, hány olyan cég van - nem is a legkisebbek -, ahol a marketinges akár saját meggyőződése ellenére is kénytelen a rajongók számával villogni, mert a főnökeinek csak ezt tudja eladni.
A CCBP természetesen mindenhol lájkoltat, ahol - a Facebook szabályzata szerint - szigorúan tilos: a borítóképen, a posztokban és a fotókon is.
Talán felesleges is leírni, hogy az oldal gyakran cserélgeti borítóképét (biztos módszer a »corporate identity« elvesztéséhez). Érdemes megnézni az előzményeket - szép kis közhelygyűjtemény...
A CCBP mindent megpróbál, hogy közelebbi kapcsolatba (= lájk & megosztás) kerüljön közönségével, így nem maradhatnak el a cukiságok (állatok zöldségekkel), az »ezeket a sütiket esszük« és a szintén kötelező »grillparty« fotók.
A »Hall of shame« szekcióba magától értetődően csak akkor juthatsz be, ha már az oldal rajongója vagy. Legnagyobb csalódásomra azonban itt nem az oldal készítői által összeállított szégyenlista látható, csak az olvasók tippjeit gyűjtögetik.”