„A dolog úgy kezdődött, hogy Győzővel megbeszéltük, hogy idén ősszel  eljön hozzám beszélgetni a DTK show-ba Csernus Imrével. Gyakorlatilag  Csernus rángatta ki Győzőt (mint annyi más embert), a pokolból amit maga  alá gyújtott. A tüzet természetes és szintetikus kábítószerekből rakta,  naiv gyermeki kíváncsiságával táplálta, és 10 évig nem hagyta kialudni.  Hogy mi történt, el lehet olvasni az egyébként nagyon jó és brutálisan  őszinte könyvében. Elég az hozzá, hogy Győzőt anno nem érdekelte semmi  (még az akkor néhány hónapos kislánya sem) – csak az anyag. Ma már  gyógyult ember, de, ahogy Csernus is mondja, aki egyszer függő, az az is  marad. Vagyis: egy drogfüggő ült velem szemben a stúdióban, aki saját  erejének, tartásának, és rengeteg munkának köszönhetően nem használ  drogot. Na, ez látszott rajta az egész beszélgetésünk alatt. Győző olyan  volt, mint egy ketrecbe zárt vegetáriánus tigris. Aki – ezt láttam  rajta – néhány dolgot az én kanapémon mondott ki először a tévé  többszázezres nyilvánossága előtt. Ültem vele szemben, tele  kíváncsisággal, beszélgettünk, mint egy függő egy nemfüggővel, mint egy  apuka egy anyukával, aztán bejött Csernus, és Győző megnyugodott. De  továbbra is érezhető volt, hogy nehezen mondja ki a mondatokat, hogy ő  maga is megijeszti magát egy-egy kijelentéssel. Aztán jött a dal.
A műsor előkészítése során Győző kérte, hogy hadd énekeljen a lányával,  Borival. Aki anno néhány hónapos, illetve néhány éves volt, akinek az  életében akkor, amikor saját poklában égett, nem tudott ott lenni  teljesen apaként. És hadd énekelje a Most múlik pontosan-t. A dalt, amit  már mindenki és mindenkinek a szomszédja elénekelt. A dalt, amiről maga  a szerző, Kiss Tibi is viccesen azt mondja: lassan mindenki jobban  énekli nála. Nem baj, úgy éreztük, jó lesz ez.
És hú… milyen jó volt.”