Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Az autósoknak generált piros lámpák egy része teljesen fölösleges a kerékpárosok számára.
„A városi bicajozás idegesítő jelenségei közül egyértelműen a piroslámpázás tolja fel a pumpát leginkább az autósokban, gyalogosokban, buszvezetőkben. Teljesen igaza van mindenkinek, aki melléáll ennek a mondatnak: »Piroson nem mehet át a bringás sem!« A most következő képes összeállításban viszont bemutatjuk az Üllői út belső részét kerékpáros szempontból; ezen a forgalmas városi szakaszon csakúgy, mint egyre több helyen az autók, és nem pedig a gyalogosok közé szorulnak a kétkerekűzők, noha a veszélyességi skálán kicsi előnyben van az úttest a járdához képest.
Még egy mondatot igényel, miért kell, hogy előkerüljön ez a téma most: eltelt két év azóta, hogy »lehetőség van külön ütemezésű forgalmi lámpákat üzembe helyezni« (László Jánostól, a Magyar Kerékpárosklub vezérétől tudjuk), ezeket a lámpákat azonban, amelyekre például az Üllőin vagy a Margit körúton erősen szükség lenne, nem találjuk sehol sem.”