„Nekem a legjobban működő módszer a forgalom generálásához a saját blog írása. A számomra értékes facebook bejegyzések tehát innen származnak; ennél nagyobb becsű csak a webshopot érintő bejegyzés lehet, hiszen ennek a kettőnek van tényleges üzleti haszna!
Az értékes blog linkek bejegyzésére megvan a praktikám. Én mindig képeket használok, sosem linket teszek fel. Amikor kész vagyok a cikk megírásával, az adott képet a facebook oldal speciális albumába töltöm fel, és ez persze azonnal ki is posztolódik az oldalra. A megjegyzésbe közvetlenül beírom a blogposzt linkjét (beszédes linket használok), és alája egy rövid figyelemfelkeltő szöveg megy.
Hogy ennek mi értelme? Azért kép, mert az nagyobb méretben jelenik meg a követő timeline-ján, mint a linkhez csatolt előnézeti kép. A link azért van a szöveg elején, mert a Facebook minden eszközön (pl. mobil, saját timeline, rajongó timeline-ja) másképp tördeli a szöveget, és rendszeresen lemaradt a link a látható területről. Én pedig azt szeretném, hogy a követő kattintson rá, és menjen át a blogba a részletekért.
A másik hallatlan előny a blog motorjának a hiányosságát küszöböli ki. Meggyőződésem, hogy a wordpress a legjobb választás blog esetén, de vizuális keresésre egyszerűen alkalmatlan, mert csak a nálam jobb felső sarokban lévő keresőmezőt lehet az archív dolgok kutatására használni – minden más (kategóriák, tag-ek pl.) nagyon nehézkes. Ha a bejegyzéseimet képként, külön könyvtárban rakom fel, az a Facebook-on egyből végiglapozható lesz (amikor a képet nézi a felhasználó, akkor a bal/jobb gombbal válthat – és már barangol is a korábbi bejegyzések között!), sőt ezt még én meg is fejeltem, mert a blogot összekötöttem a Facebook képgalériával! Nézd csak meg a főoldalam, a jobb oldalon ott a link a galériához!”