A cross-device korszak

2012. augusztus 15. 13:19

Azok a cégek fognak nyerni, akik minden eszközre specializáltan szállított, magas minőségű élményeket tudnak biztosítani ügyfeleiknek.

2012. augusztus 15. 13:19
Dobó Mátyás
Doransky

„A következő sikerfeltétel már most látszik. Azok a cégek fognak nyerni, akik minden eszközre specializáltan szállított, magas minőségű élményeket tudnak biztosítani ügyfeleiknek.

A médiapiacon azok, akik az egyes mobil méretekhez integrált minőségi megjelenéseket tudnak adni és a tartalmat annak megfelelően tudják mutatni, hogy éppen milyen eszközről érkezik a felhasználó. A produktív alkalmazások között az egyes eszközökre dedikált nézetekkel lehet csak nyerni, mert ha valaki nem teljesít valamelyik platformon jól, ott a konkurensek megtámadhatják egyszerűbb, jobb, szebb és gyorsabb megoldásokkal. 

Az óriási kihívás, hogy a két nagy mobilos platform, várhatóan három nagy táblás platform és két domináns PC platform között hogyan lehet majd ilyen élményeket szállítani. Nehezebben, mint eddig, de hogy kell, az tény.”

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!