„A miért egyszerű: vannak olyan megbeszélések, olyan ügyfelek, olyan munkák, amikhez senkinek semmi köze. És van, amikor az ember csak pihenne egy kicsit - azt sem kell mindig megmutatni.
A hogyan? Az a trükk. Azt kell tenni, hogy folyamatosan, sokat kell használni a Forsquare-t. Állandóan be kell jelentkezni, naponta akár 10-15 alkalommal is. Az ismerősök ezt látják (hála a Facebook és Twitter megosztásnak), és akaratlanul is tudják, az ember mit csinál. És a rendszeresség miatt már nincs is más dolgunk, ha el akarunk bújni egy kis időre, mint egyszerűen nem bejelentkezni. Mivel amúgy mindig bejelentkezünk, ezek után a nem bejelentkezés, ügyesen használva, valójában egy kis digitális bújócska.
Hogy amúgy ennek mi az értelme? Miért kell egyáltalán használnom a Foursquare-t? Ezt nehéz megmagyarázni. Ki kell próbálni, megtapasztalni, összefutni in-real-live emberekkel, mert látod-látja, hogy épp-ott-vagy, élvezni a technika adta lehetőségeket. Ha meg valaki ezt nem érti, nem érzi, annak úgyis mindegy. Ő örökké el van bújva. Digitálisan legalábbis.”