A vezető elemző lerántotta a leplet az egyre gyurcsányosabb Magyar Péterről
Pindroch Tamás elmondta, hogy miért gyurcsányosodik a Tisza elnöke.
Karácsony Gergelynek Gyurcsány Ferenc munkatársaként semmi kifogása nem volt az ellen, hogy Magyarországon a síkvidéki sztrádák drágábban épülnek, mint Horvátországban a hegyekben.
„Összeállt a Strabagot Védő Koalíció. Mondhatnánk egy Strabag Olajfa Koalíció létrejöttének lehetünk tanúi. Az MSZP, az LMP, és a DK a legképtelenebb vádakat találják ki a Strabag legnagyobb konkurenciája, a magyar tulajdonú Közgép ellen. A magának diplomát hazudó szocialista Török Zsolt már azt vízionálja, hogy az ország összes menzáját egy építőipari cég, a Közgép fogja üzemeltetni. Karácsony Gergely, akinek Gyurcsány Ferenc munkatársaként semmi kifogása nem volt az ellen, hogy Magyarországon a sík vidéki sztrádák drágábban épülnek, mint Horvátországban a hegyekben, most hirtelenjében a Szajol-Püspökladány vasútvonalnál bukkan erre az összefüggésre.
Molnár Csaba úgy tudja egyes híresztelések szerint, hogy az Európai Bizottság levelet küldött a Közgép ügyében. Megértjük, hogy az adófizetők pénzén a külföldi cégek érdekében végzett lobbizás gyengíti az ember memóriáját, de felhívjuk a figyelmét, hogy Magyarországot eddig egyetlen miniszterelnök nevezte, és tartotta részvénytársaságnak. Őt úgy hívták, hogy Medgyessy Péter. A Strabag Olajfa Koalíció pártjaival ellentétben örülünk annak, hogy magyar tulajdonú, Magyarországon foglalkoztató, és Magyarországon adózó cégek nyernek el megrendeléseket egyre nagyobb számban. Az említett pártoktól pedig kezdjük megszokni, hogy egyre dühödtebbek ettől.
Arra kérjük őket, hogy térjenek vissza a normalitás talajára, mielőtt féktelen dühükben Korózs Lajoshoz hasonlóan munkájukat végző embereket náciznának le.”