„A LinkedIn, 2011-ben 114,8 százalékkal növelte árbevételét, miközben az amerikai kiadók együttesen 6,8 százalékkal voltak képesek javítani interaktív bevételüket.
A LinkedIn persze nem újság, hanem egy professzionális közösségi hálózat, a kiadók mégis tanulhatnának ebből a megközelítésből.
A LinkedIn alapja a tagok részletes profiljaiból kialakított adatbázis. Az üzleti kapcsolataikat építők, a szakmai eszmecseréket folytatók és az álláskeresők számára a LinekedIn egyre inkább megkerülhetetlen. A 200 milliót meghaladó, minőségi felhasználói bázis az az érték, amire értéknövelt szolgáltatásokat, hirdetési rendszereket lehet építeni.
Mutter szerint a legfontosabb tanulság, amin a kiadóknak érdemes elgondolkodniuk a célzás, a fókusz, az interaktivitás és a viralitás. Én még hozzátenném, hogy egy nagyon értékes szolgáltatást kell INGYEN nyújtani, minőségi közönséget begyűjteni, erre alapozva lehet további üzleteket létrehozni.”