Visszaszámlálás

2012. július 24. 16:46

Szerintem a lapkiadók legnagyobb baja a szakértelem. Évek óta lapot csinálnak, abban jók. Az elmúlt évek bebizonyították, hogy ők ettől nem képesek elszakadni.

2012. július 24. 16:46

„A LinkedIn, 2011-ben 114,8 százalékkal növelte árbevételét, miközben az amerikai kiadók együttesen 6,8 százalékkal voltak képesek javítani interaktív bevételüket.

A LinkedIn persze nem újság, hanem egy professzionális közösségi hálózat, a kiadók mégis tanulhatnának ebből a megközelítésből.

A LinkedIn alapja a tagok részletes profiljaiból kialakított adatbázis. Az üzleti kapcsolataikat építők, a szakmai eszmecseréket folytatók és az álláskeresők számára a LinekedIn egyre inkább megkerülhetetlen. A 200 milliót meghaladó, minőségi felhasználói bázis az az érték, amire értéknövelt szolgáltatásokat, hirdetési rendszereket lehet építeni.

Mutter szerint a legfontosabb tanulság, amin a kiadóknak érdemes elgondolkodniuk a célzás, a fókusz, az interaktivitás és a viralitás. Én még hozzátenném, hogy egy nagyon értékes szolgáltatást kell INGYEN nyújtani, minőségi közönséget begyűjteni, erre alapozva lehet további üzleteket létrehozni.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!